Uashmama to połączenie elegancji i dobrego gustu, ale także prostoty, nowoczesnej technologii, toskańskiej tradycji i żywiołowości. Nic więc dziwnego, że w Polsce zdobyły taką sławę wśród kobiet i nie tylko.

Uashmama, której siedzibą jest włoskie miasteczko Montecatini, to prawdziwe królestwo unikatowych, ekologicznych i niezwykle praktycznych toreb, portfeli, piórników i breloków. Jednak to nie wszystko. Dzięki produktom takim jak lampy, abażury, osłonki na doniczki, czy stylowe podkładki na stół, również Twoje wnętrze nabierze dobrego smaku i uroku. Dla Uashmama nie ma rzeczy niemożliwych. Są tylko nowe, coraz ciekawsze wyzwania i nieograniczone możliwości produkcyjne.

Marka powstała dzięki wytrwałości i uporowi czterech sióstr Marconi, które zwykły papier zmieniły w wytrzymałą i impregnowaną celulozę przypominającą skórę. Ogromną zaletą tego materiału jest odporność na wodę i możliwość wielokrotnego prania. Produkty tej marki to wręcz „koronkowa praca” i odzwierciedlenie włoskiego temperamentu, życia, ale przede wszystkim serca dziewczyn. Produkty Uashmama odzwierciedlają całą naszą rodzinę: są na swój sposób nieco zuchwałe – zupełnie jak my, cztery siostry – ale też eleganckie jak nasza mama i błyskotliwe jak tata – opowiadają siostry Marconi.
W kolekcji Uashmama dominują ciepłe kolory bieli, platyny, szarości, złota, a od tego sezonu również

pudrowego różu. Wszystko inspirowane jest naturą i wytwarzane z lokalnych, włoskich produktów. Stanowi też odzwierciedlenie trendów w modzie i design.

Naszą uwagę przykuł szczególnie plecak Nemmo BackPack Nuvola Grey Silver, który pokochały nie tylko Włoszki. Plecak ma dwie duże przegródki na laptop, tablet, czy książki oraz dwie małe kieszonki: na telefon, długopis, czy okulary. Cena plecaka to ok. 550 zł. Przeczytać o nim możecie również w świątecznym numerze magazynu „Na przejazd” naprzejazd.eu